zondag 25 juli 2010

Geariveerd in Jeju-do

Na een goede vlucht van maar 50 minuten en hulp van een aardige mevrouw (eerst in de bus van Busan naar het vliegveld) die me even heeft geholpen met waar ik nou eigenlijk uit moest stappen.

Eenmaal een Jeju-do heeft ze me geholpen met het vinden van de bus ondanks dat dat niet nodig was XD ze heeft zelfs haar eigen bus gemist om mij te helpen. gelukkig gaan de bussen om de 10/15 minuten.

zit nu in m'n hostel, dat is eigenlijk meer een hotel met gedeelde slaapkamers, het is echt groot.. maarja we zullen zien hoe het wordt.

ik ben ook te moe trouwens, ga denk ik zo maar eerst even op bed liggen, weet niet hoe dat kan want ik heb gisteren van 9 tot 7.30 geslapen.

2 opmerkingen:

Renske zei

veel plezier weer daar!

Unknown zei

jeumig, je ziet gelijk wel veel he:D das mooi! en aardige mensen daar, ofniet?:D

en hah, ik wou dat ik zo sliep XD