maandag 26 juli 2010

en de gaten vallen in b'n broek

Ik loop zoveel, vandaag nog een goede 4 uur door Jeju gebanjerd (de stad, niet het eiland).
en gisteren kwam ik er dus achter dat ik gaten in m'n broek heb van al het lopen, daarnaast ook nog de knoop van m'n broek af gevallen dus die kan ik weggooien.

maargoed, gisteren ben ik nog even de stad ingegaan, daarna in hostel aan de praat geraakt met een Amerikaanse die in Daegu (korea) engelse les geeft en ze heeft me uitgenodigd om langs te komen (altijd) ze is vanmorgen weggegaan helaas dus kon verder niet met haar optrekken, hier nog wat nieuwe vrienden zien te maken.

maargoed, vandaag dus niet bijster veel gedaan dan rondlopen en wat vrij saaie musea bezocht.

Morgen miss naar wat grotten of iets dergelijks. We zullen het wel zien.
xx

2 opmerkingen:

Unknown zei

Nouja als je zoveel loopt dat de gaten in je broek vallen weet je in ieder geval dat je hard je best doet om zoveel mogelijk te zien XD

Hee maar bespeur ik een soortvanzucht in je laatste alinea? 'We zullen het wel zien'?? Hello, je bent nu in Korea, en dan moet je niet denken: we zullen het wel zien XD Hup!

Wel leuk van die amerikaan. Volgensmij zijn dat wel toffe mensen :P
Oh ik verstuur dit maar, voor mijn reactie langer is dan je blog zelf XD

Have fun!!

walking in the air. zei

Hey Wietske,

O.o wat Margot al zei: we zullen wel zien? uitputting heerst?

DENK AAN T.O.P misschien zie je hem wel :P bij de grotten .

:P en gooi die socialkant van je er helemaal uit :D het is echt fantastisch en voor je het weet is deze ervaring voorbij :P en zit je hier in Holland weer te dromen over Korea X3.

Heb je de noodles al geprobeerd :D ottogi spaghetti :D.

En :D heb je al een nieuwe broek gekocht ?

Liefs, Iris