donderdag 29 juli 2010

En toen was ik weer in Seoul

ik moet zeggen, het voelt als thuiskomen. Het is hier wel verdomd warm en vochtig moet ik zeggen.. miss wel een beetje te.

De vlucht is trouwens goed verlopen, hier en daar een beetje turbulentie maar niet te veel, weer up to date wat het internationale nieuws betreft (lang leve de Korean Herald). Net even Kimbap gehaald om mijn honger te stillen, zo nog even een beetje window shoppen I think voordat ik terug naar m'n guesthouse ga en ga douchen. Daarna naar cheongye stream (als ik het goed zeg zo uit m'n hooft) vlak bij de paleizen, insadong en myeongdong. die wil ik nog steeds een keer 's avonds zien. Ga daar samen met iemand wat eten en er daarna naartoe rond 6 uur.

ik heb weer een drukke planning, want ik wil nog veel zien/doen voordat ik weer terug naar huis moet:(:(

xxx

2 opmerkingen:

Unknown zei

oehoeh, oehoeh, wietske heeft een date, supercool!

hoe komt het trouwens dat ik heel moeilijk een reactie kan versturen op jouw blog? loopt eerst 10x vast een geeft dan ook nog een error XD

JanL zei

Hoi Wietske, jouw laatste dag alweer. De tijd gaat toch nog snel. Ik las ergens dat een substantieel deel van het Seoulse winkelbestand zich nou in één van de koffers bevind?

We zien je morgen op het Schiphol.

Groet'n Ma & Pa.

@Margot, we hebben er geen last van.