zaterdag 24 juli 2010

Ik had een leuke titel maar ik ben hem vergeten

ik val echt om van de slaap, vandaag de godganse dag op het strand gezeten waar ik ook vrij moeilijk mijn ogen open houden,
nog wel gezellig een babeltje gemaakt met ene Greg uit NY die het ook bloedheet had en met een paar oude mannen met veel koreaans wijzen en hier en daar een engels woord.
Ze wouden graag met me op de foto, dus ik met m'n allercharmanste zweethoofd op de foto met die lui, als het goed is krijgen jullie de foto nog te zien want ze hebben m'n e-mail zodat ze de foto kunnen sturen (als ze m'n handschrift kunnen lezen).

ben trouwens nog wel heel even Seomyeon ingeweest (waar m'n hostel is, ongeveer het midden van de stad maar niet het centrum, die is ongeveer 20 metrostops verderop, een klein kwartiertje gok ik). Daar een gilet scheermesje gekocht (die van mij ben ik vergeten) want het wegwerpgevaal dat ik hier heb gekocht is niets waard dan duurt het 3 uur voordat je 1 been geschoren hebt ...

dus ja, interesante verhalen weer. Not. ik hoop dat Jeju-do interesanter is dan Busan, ik heb er veel leuke mensen leren kennen maar behalve het strand en de club(foxy dus niet Coex de korean style one) niet veel aan.

Seoul is leuker maar miss is Jeju nog wel leuker.

Morgen vlieg ik dus om 5 voor 1 daarheen, moet om 11 uur m'n hostel uit en het is een klein uurtje met de bus dus dat komt vast goed, ik ga zo douchen en pitten (ja om 8 uur) want ik val echt zo goed als om.

xxx

1 opmerking:

Renske zei

dus toch niet meer op stap geweest.. ;) Veel plezier weerin Jeju!